Home » Betalen

Betalen

Sportsworld streeft naar maximale veiligheid en zekerheid voor haar klanten. Uw veiligheid staat voorop.

Nadat u uw winkelmandje hebt gevuld en indien u deze bestelling niet meer wilt wijzigen, plaatst u de bestelling definitief. U komt dan automatisch op de webpagina 'betalen'.

Online betalingsverkeer

Het automatische betalingsverkeer voor Sportsworld wordt afgehandeld door Mollie. Mollie voldoet aan de PCI richtlijnen en is hiermee een uitermate betrouwbare en veilige payment service provider die inmiddels voor ruim 31.000 bedrijven financiële transacties uitvoert. Indien u vragen heeft over betalingen kunt u telefonisch contact opnemen met Mollie op +31 (0)20-820 20 70 of via e-mail op info@mollie.com

Betaalmogelijkheden

U kunt kiezen uit diverse mogelijkheden om uw bestelling te betalen met Ideal of credit card: Visa, Mastercard, AMEX. Voor bestellingen vanuit België kan tevens gebruik worden gemaakt van Bancontact/Mister cash.

Werkwijze Ideal

  • Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor betalen.
  • De Ideal mogelijkheid verschijnt op de betaalpagina.
  • Klik op het Ideal logo en kies uw bank.
  • De internetpagina van uw bank verschijnt. Alle gegevens zijn al ingevuld.
  • U vult uw codes in en de betaling wordt uitgevoerd.


Werkzijze Credit card

  • Kies de gewenste creditcard (Mastercard, Diner of Visa).
  • Vul uw gegevens in (creditcardnummer, vervaldatum kaart, pincode).


Opmerking: Sportsworld heeft omwille van uw en haar veiligheid gekozen voor de 3D-security, waarbij u uw pincode ook dient in te vullen.

Vragen

  • Wat te doen indien een online betaling niet lukt?
    Ondanks dat het automatisch betalen een zekere en normale betalingswijze is, kan het toch wel eens voorkomen dat er problemen optreden met het uitvoeren van de transactie (bijvoorbeeld door een technische storing of een weigering van bank of creditcardmaatschappij). Indien deze storingen niet kunnen worden verholpen wordt de bestelling onder uw account opgeslagen en kunt u deze alsnog op een later tijdstip betalen. Hiertoe hoeft u niet opnieuw de producten te selecteren en in het winkelmandje te plaatsen maar kunt u de gehele order in een keer opvragen en meteen weer aanbieden ter betaling.
  • Geld terug garantie?
    Indien u na ontvangst besluit de bestelling deels of geheel terug te sturen (zie hiertoe de retourprocedure) dan zorgt Sportsworld dat het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen wordt teruggeboekt. De verzendkosten van de retourzending zullen echter niet worden vergoed.
  • Betalen met cadeaubon/waardecheque?
    Op dit moment biedt de webshop niet de gelegenheid tot het betalen met cadeaubonnen of waardecheques (IRIS, VVV, Sportsworld).
  • Krijg ik ook een factuur?
    U ontvangt binnen een aantal dagen uw factuur automatisch per email.
  • Kan ik ook op rekening kopen?
    Nee, Sportsworld biedt deze mogelijkheid niet aan.
  • Krijg ik over mijn online aankopen ook loyalty punten?
    Nee, deze ontvangt u alleen in onze vestigingen.
  • Kan ik mijn loyaltycheque inwisselen in de webshop?
    Nee, dat kan uitsluitend in onze vestigingen.

Heeft u nog andere vragen?

Onze Customer Service helpt u graag. U kunt hen bereiken per e-mail via customerservice@sportsworld.nl of per telefoon op 0900 - 222 4040 (10ct/min) tijdens werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

All sports and fashion
Nieuwsbrief
Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste acties & aanbiedingen?