Home » Bestellen

Bestellen

Sportsworld biedt haar klanten de mogelijkheid om 7 dagen per week en 24 uur per dag producten online via haar webshop te bestellen. De webshop van Sportsworld voldoet aan hoge veiligheidseisen zodat we onze klanten een zeer goede bescherming geven van de door hen ingegeven persoonlijke data.
Bestellingen die wij op werkdagen voor 13.00 uur ontvangen worden nog diezelfde dag aangeboden aan DHL voor verzending. DHL zal er voor zorgen dat de bestelling de volgende dag (in Nederland) bij u wordt afgeleverd.

Wat is belangrijk bij bestellen?

  • Selecteer de juiste maat. Door middel van het raadplegen van de maattabel en maathulp wordt u hierbij geadviseerd.
  • Zorg dat u het juiste afleveradres (straatnaam, huisnummer, postcode en plaats) op de order vermeldt.
  • Bestellingen voor Nederland boven het orderbedrag van € 25,- worden gratis verzonden. Daar onder betaalt u € 3,95 per bestelling. Voor een afleveradres in België betaalt u € 6,95 per bestelling. 

 

Bestelwijze:

Er zijn vele mogelijkheden waarop u de producten online kunt opzoeken. Wanneer u de juiste keuze van het product (inclusief. maat en kleur) heeft gemaakt klikt u op de knop in winkelwagen, waarna het product automatisch aan uw winkelwagen wordt toegevoegd. Dit wordt zichtbaar gemaakt boven aan het scherm. Vervolgens kunt u weer verder zoeken naar eventuele andere producten. Hiertoe klikt u verder winkelen in en kunt u bestelprocedure herhalen. U bepaalt zelf hoeveel verschillende producten u in uw winkelmandje plaatst.
Als u klaar ben met winkelen, klikt u op afrekenen.

  • Indien u eerder een bestelling heeft geplaatst en u bent ingelogd onder uw account, dan worden automatisch uw persoonlijke gegevens getoond op het orderoverzicht. U bent vervolgens vrij diverse gegevens (bijvoorbeeld  afleveradres) te wijzigen.
  • Indien u nog niet via uw account bent ingelogd wordt u gevraagd dit alsnog te doen door middel van het ingeven van uw e-mailadres en wachtwoord, waarna uw persoonlijke gegevens worden getoond.
  • Als u nog geen eigen account heeft, dan wordt u verzocht om alsnog te registreren als klant zodat u een account krijgt voor vervolgbestellingen of het terugkijken van eerdere bestellingen.

 

Nadat uw persoonlijke gegevens bekend zijn, wordt de totale bestelling getoond en kunt u een of meerdere artikelen wijzigen of laten vervallen. Ook wordt het totale bedrag van uw bestelling getoond.
Als uw bestelling correct is weergegeven klikt u op afrekenen en vult het eventuele afwijkende leveradres in door het vinkje gebruik factuuradres weg te halen en het alternatieve verzendadres in te vullen. Daarna  klikt u op volgende en kiest u de verzend-,betaal- en verpakkingsmethode en klikt weer op volgende. U controleert tot slot alle gegevens, geeft aan of u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en bevestigt de bestelling door op bestelling plaatsen te klikken.

U wordt nu doorgestuurd naar onze payment provider Adyen om uw betaling te doen.

Nadat de betaling succesvol is uitgevoerd ontvangt u per e-mail de orderbevestiging. Wij verzoeken u deze te controleren en bij onjuistheden en/of vragen contact op te nemen met onze Customer Service die zal nagaan of eventuele wijzigingen nog doorgevoerd kunnen worden.

VRAGEN:

Kan ik de betaalde order nog geheel/gedeeltelijk herroepen/annuleren?

  • Ja, neem zo spoedig mogelijk contact op met onze Customer Service. Mogelijk kunnen zij de order nog tegen houden.

 

Wat te doen als er onvoldoende voorraad beschikbaar is?

  • Het kan bij uitzondering voorkomen dat het door u bestelde product niet op voorraad is. U wordt middels een email hiervan op de hoogte gebracht, en wij zullen onze uiterste best doen om het product zo snel mogelijk (gratis) af te leveren of het betaalde bedrag terug te storten.

 

Ik kan niet het gewenste aantal van een product bestellen?

  • Klanten kunnen bestellen zolang de voorraad strekt, dus het kan voorkomen dat niet meer voldoende op voorraad is. Wilt u van een bepaald product grotere aantallen dan de aanwezige voorraad bestellen kunt u contact opnemen met onze Customer Service. Zij zullen vervolgens proberen om aan uw verzoek te voldoen.

 

Kan ik een bestelling stoppen voordat ik online betaal?

  • Ja, de bestelling wordt dan opgeslagen. Als u middels mijn account later weer inlogt  kunt u de gehele bestelling direct opvragen en opnieuw aanbieden ter betaling.

 

Wat te doen als ik geen orderbevestiging per e-mail heb gekregen?

  • Neem contact op met onze Customer Service.

 

Wat te doen als tijdens het bestelproces het internet of computer uitvalt?

  • Als dit gebeurt tijdens het bestellen dan moet u helaas de gehele bestelling weer opnieuw invoeren. Als dit gebeurt na bestellen afronden en voor betalen, dan is uw bestelling opgeslagen en onder mijn account weer op te vragen en aan te bieden ter betaling.

 

Heeft Sportsworld ook een inpakservice (voor o.a. cadeauverpakking)?

  • Ja, maar voor de gehele order. Dus als u meerdere producten bestelt, worden deze niet afzonderlijk maar bij elkaar als cadeau verpakt.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een van de Sportsworld vestigingen?

  • Nee, helaas is dit nog niet mogelijk.

 

Welke garantie wordt door Sportsworld gegeven?

  • Sportsworld doet alles wat in haar vermogen ligt om de juiste kwaliteit producten te leveren. Op de door Sportsworld geleverde producten geldt uitsluitend de garantie zoals deze door de fabrikant is vastgelegd (zie artikel 8 van algemene voorwaarden).

 

Heeft u nog andere vragen?

Onze Customer Service helpt u graag! U kunt hen bereiken per e-mail via customerservice@topshelf.nl of per telefoon op 0900 - 222 4040 (10ct/min) tijdens werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

All sports and fashion
Nieuwsbrief
Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste acties & aanbiedingen?